0 $
Зробити замовленняПідтримка - цінність всередині нашої компанії, яку ми старанно і наполегливо транслюємо і в середовище наших партнерів і клієнтів.
Маса наших відеоматеріалів, учбові курси, демо-стенд, доступність за телефонами, відповіді на термінові питання (ви за кермом, без інтернету і інші «варіанти») - це теж підтримка з нашого боку!
Але є ще і технічна підтримка, яка займається саме технічними аспектами питань, що виникають у вас. Від звичайної вона відрізняється кількома правилами спілкування. Навіщо?
Відповідь: скорочуємо ваші втрати часу на технічні питання. Для цього:
- просимо заздалегідь підготувати інформацію про обладнання та комплектуючі, ПЗ, з якими ви працюєте (моделі, назви, версія прошивки і т.п.);
- пригадати, які дії було проведено з обладнанням та/або налаштуваннями;
- коротко сформулювати суть звернення.
Всього три пункти, але як вони нам з вами полегшують роботу, згодні?
Технічна підтримка займеться вашим питанням в робочі дні (пн-пт. З 9:00 до 18:00).
Задати питання і отримати кваліфіковану відповідь можна за тел: +38 044 33 44 810 (додаткові номери - в розділі «Наші контакти») і на e-mail: support@tiandy.com.ua.