Партнерам

Наші партнери мають змогу надсилати комерційні пропозиції своїм клієнтам з нашого сайту у три кроки.

Запитання та відповіді

Кнопка “Стати партнером” веде до анкети партнера. Ми розглядаємо Вашу анкету і надсилаємо Вам запрошення для реєстрації. Успішна реєстрація відкриває Вам доступ до персонального кабінету партнера на нашому сайті.

В персональному кабінеті партнера натисніть Замовлення -> Додати замовлення, як показано нижче.

Клацніть кнопку “Додати позицію” в замовленні як показано нижче. Для пошуку позиції використовуйте будь-яку частину назви або артикулу.

 

Оберіть існуючого клієнта або введіть нову адресу в замовленні, як показано нижче.

Надішліть пропозицію клієнту як показано нижче.

Замовлення змінюють свій стан залежно від дій клієнта, оператора платіжної системи та Ваших команд.

Замовлення може бути у таких станах:

Очікування оплати – заказ отримано і не оплачено

На утриманні – товар зарезервовано, заказ не оплачено

В обробці – заказ оплачено, товар зарезервовано

Виконано – виконання замовлення закінчено

Скасовано – замовлення скасовано клієнтом або адміністратором

Повернено – замовлення повернено адміністратором

Не вдалося – платіж не пройшов, кошти не зараховано

Ви можете керувати станами замовлення як показано нижче.